Jangan Rasa Tertekan Sebab Kulit Kusam - Anjung Meranti Beauty Spa

Monday, 17 April 2017

Jangan Rasa Tertekan Sebab Kulit Kusam

Sesiapa pun rasa tertekan bila kulit wajah korang yang halus mulus tu bertukar menjadi kusam, tak bermaya dan nampak tua dari usia.Selain dari faktor pemakanan, sikap tidak ambil peduli tentang penjagaan wajah juga menyebabkan wajah semakin menjadi teruk.Kulit kusam,jerawat,jeragat dan jeragat parut tidak boleh dihapuskan dalam masa satu hari, kadangkala mengambil masa bertahun juga untuk pulih sepenuhnya.Jerawat ni tumbuh di wajah berpunca dari kulit berminyak dan sebagainya.Di Anjung Meranti Beauty Spa kami ada penyelesaianya...



Dermabrassion treatment RM 99

* Melicinkan permukaan yang kasar
* Membuang lapisan kulit mati yang tebal
* Membuang parut jerawat
* Pengaliran darah yang lancar dengan sedutan
1 jam tempoh rawatan.

STEP YANG DIBUAT:


- Cleansing Milk
- Dual Plus Cleansing Face N Shoulder
- Scrub
- Dermabrassion Machine
- Extraction (remove black N white head)
- Whitening Black Charcoal Mask

Nak tahu rawatan apa lagi yang kami ada, jangan malu-malu picit je no tel kat bawah tu ha 

👉 Whatsapp / Telegram : 013 - 684 2222 / 019 - 668 2422
Office : 06 - 678 8232


👉
Group Promotion For Telegram :
👉 https://t.me/AnjungMerantiSpaSeremban

🌴Lokasi :
Di sebelah Maybank Dataran Senawang.
Pengguna google maps klik -- https://goo.gl/maps/wFtvimseQKy

😍 Buka :
8.00 pagi – 10.00 malam (By appointment)
10.00 pagi – 7.00 malam (Walk in)
Isnin – Ahad

1 comment:

  1. I love it and i like it very much..

    ReplyDelete